Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 12 februari 2012

Een zondagsrondje.


Geen wind, daarom is het heerlijk om een frisse neus te halen. Helaas ook weinig zon en dat geeft grijze fotos's. Dat mag de pret niet drukken, ik heb namelijk een weekje vakantie! De scholen zijn gesloten in week zeven: wintervakantie.


Een ongekendt aantal mensen gaan op wintersport. Ik niet. Ik ga lekker elke dag uitslapen, de handyman helpen met de werkplaats, een beetje opruimen (misschien) in huis, mijn vest afbreien, een paar goede boeken lezen, misschien zet ik het naaimaschine op tafel..... Kortom, ik ga wat anders doen dan normaal: dat is toch vakantie!?!

4 opmerkingen:

  1. Ja, dat is vakantie!
    Weet je dat hier ook het e.e.a. ligt waar ik eigenlijk wel mee bezig kan? Maar ik zit achter de laptop en doe allemaal dingen die ik leuk vind. Dus eigenlijk heb ik voor dit moment ook even vakantie!
    Geniet van de komende week! Wintervakantie? over twee weken hier voorjaarsvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik het zo lees, krijg je het nog druk. Geniet er lekker van, veel plezier enne... krijgen we je vest te zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn voorjaarsvakantie over twee weken zal er waarschijnlijk ook zo uit zien. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk! Over twee weken heb ik voorjaarsvakantie, hopelijk is het dan écht voorjaar. Het dooit wél nu in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!