Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 29 februari 2012

Rijen, rijen, rijen in een wagentje...

Vandaag ben ik van west naar oost, van oost naar west, van zuid naar noord gereden en weer terug.
Eerst door lichte mist, toen in heerlijke zonneschijn en tijdens de laatste rit was het bewolkt.
Ik heb er heel wat kilometertjes opzitten!
Een voordeel was dat mijn mobieltje op "doorverbinden" stond; onze sekretaresse heeft mijn telefoon beantwoord.

Dus ik lekker de radio aan en meezingen :-)

Ik was pas laat thuis; nu merk ik best dat het een lange dag was.

Het laatste bezoek was op Castberggaard, een hogeschool voor doven. Deze school ligt op het platteland (en hier spreken we echt over het platteland - 35 kilometer tot de dichtsbijzijnde bebouwing!)

De weg was kapot en ik moest ook nog een heel eind omrijden.....
Leve de Navigatie (Tom-Tom).



Vanavond doe ik niks meer....


2 opmerkingen:

  1. Trek een fles wijn open en ga lekker met je benen omhoog op de bank! Geniet van je avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gebouw en lekker rustig gelegen dus ook ;-)

    Ik kan me helemaal voorstellen dat je na zo'n tocht even nergens zin meer in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!