Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 11 februari 2012

Tijdrover.


Het had eigenlijk al veel eerder moeten gebeuren, maar we wisten dat het tijd ging kosten. Van uitstel komt ..... nee, we zijn toch maar aan de gang gegaan. De tv opnieuw instellen. De meeste kanalen zijn nu digitaal geworden en moesten opnieuw gevonden en geselecteerd worden. En laten we eerlijk zijn: het is een uitzoeken...! De computer erbij om te kijken welke kodes je in moest vullen; verkeerd gedrukt: opnieuw beginnen.....Tjeetje, wat een klerewerk! Nu weet ik weer waarom we het uitgesteld hadden.Maar enfin: ze zijn er weer. Behalve ARD en ZDF.....niet te vinden (totdat de website aangaf dat er nog wat fouten en verhinderingen waren). Volgende keer alles toch maar beter lezen!


Laat in de middag gisteren waren we uitgenodigd op het eten. Onze gastheren wonen in een landelijke omgeving en ik heb even een foto gemaakt vanuit een rijdende auto. De zon ging zo mooi onder.......

Afgelopen donderdag was ik ook de dorpen op. Ik moest naar een speciale school met dagverblijf, om te kijken hoe een van "mijn" leerlingen het doet. Daar hing een plakaat waarop uitgebeeld hoe een dag er uit kan zien. Misschien is dit ook te lezen...:-) in het deens?


1 opmerking:

  1. Bij ons ging het instellen van de digitale televisie volautomatisch. Maar ik heb met de vorige provider en analoge tv ook wel eens een hele middag zitten klooien. Hopelijk lukken ook de Duitse zenders binnenkort.

    Mooie zonsondergang inderdaad!

    Hmmm, ik kom niet verder dan Godnat!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!