Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 19 februari 2012

Weekendhuisje.

Dat was het dan, het weekendje Fjellerup Strand zit er weer op. Het is gezellig geweest. Met man, dochter, schoonzoon en drie kleinkinderen in een gezellig huisje vlak bij het strand. Vrijdag hebben de kinderen en ik een flink stuk gewandeld langs het strand in volle zon. Een mooi strand, waar de ijsschotsen nog opgestapeld lagen. Na het avondeten (en met kleine Carl in z'n campingbedje) was er X-factor op tv (vind ik best leuk) en vrijdag-snoep op de eerste verdieping (een huisje met een "boven")



 Zaterdag was regenachtig, maar we zaten niet zover van de stad Randers vandaan en daar ligt Randers Regnskov , waar je je in de rimboe waant. 

Over een hangbrug.....
Kijk, een luiaard (dovendyr)!

natuurlijk een ijsje om af te koelen....

...ook voor mij!


Morgen is het weer werken!
Ik heb net het gevoel alsof ik drie weken vakantie heb gehad!




1 opmerking:

Gezellig, laat gerust een reactie achter!