Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 2 december 2012

Toen kwam de sneeuw...


Zo zag de wereld er uit toen we vanochtend opstonden.....
en de sneeuw blijft liggen,want er is dagvorst.


Ik heb vandaag:
  • Sneeuw geruimd
  • Het eerste kerstcadeau gekocht
  • Gordijnen genaaid
  • Boodschappen gedaan
  • Een adventskrans gemaakt
  • Een gedeelte van de kerstversiering geplaatst
  • Het huis lekker warm gestookt!
Gisteren heb ik samen met Philip een kerstboom gekocht die volgende week gebracht wordt.....

Het begint al een beetje op kerst te lijken........

4 opmerkingen:

  1. Sneeuw!!!!
    Wij hebben gisteren Sinterklaas gevierd, het wordt nu wachten op Kerst!
    Jij bent al aardig op weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat de sneeuw mijn stoep nog even voorbij gaat. Maar zo kom je wel helemaal in kerststemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie beelden. Daar. Bij jou. Ik ben er nog niet klaar voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jedna od top 3 stranice za apartmane

    My weblog; oglašavanje apartmana

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!