Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 20 januari 2013

Nog steeds januari!

Iedereen die mij kent weet dat ik een vreselijke hekel heb aan januari. Koud, donker, saai, lang. Zelfs het feit dat ik op 12 januari, vele jaren geleden, een dochter kreeg, mag niet baten. Na de twaalfde januari duurt die maand nog bijna 3 weken! Eindeloos,in mijn bewustzijn.......

Gisteren kwam de zoon voorbij. Hij wilde folie op een salontafel, die hij zelf uit weggooi materiaal gemaakt had.


Hij kwam alleen; nou had Philip de griep.
't Is wat met al die zieken hier! Bij de dochter zijn ze weer aan de beterende hand; maar schoonzoon klonk nog erg snotterig door de telefoon.

De chef hier houdt stand ondanks hoesten en sputteren.
En ik? Tot nog toe geheel gezond!

Ik heb mijn goedkope nieuwe mobiel gehaald bij El-Giganten. Het ouwetje kon niet meer en ik wilde niet al te veel geld uitgeven aan een dure smartphone omdat ik via mijn werk over en iPhone heers. Maar die is voor werk (al mag ik er best op spelen :-)).


Ik had de telefoon de 3.januari in de uitverkoop gezien. 499 kronen koste hij, maar toen we in de winkel kwamen was hij nog verder afgeprijsd en nu te koop voor 299 kronen. Alleen.....hij was uitverkocht! Wij foeteren omdat we ervoor naar Kolding waren gereden tot het winkelmeisje zei dat er een nieuwe zending zou komen en ze nog eens 100 kronen van de prijs zou doen. Ik moest alvast100 kronen deponeren als borg en zou een sms krijgen als de nieuwe zending binnen was. 
Niks geen sms tot vandaag toe en we besloten om toch maar eens poolshoogte te gaan nemen in de winkel. Ja, ze hadden er een.....die ze al vanaf de 6.december hadden liggen ???!!...Ik moest nog 99 kronen betalen en dus heb ik nu een nieuw mobieltje voor....26 Euro in totaal!
Wat het is?: een Huawei.

En verder vandaag? Binnen blijven. Koud is het, echt koud....
Morgen gaat het stormen; aj, aj, en dat met die sneeuw.
Dat wordt bibberen!




4 opmerkingen:

  1. Dat is geen geld! Kun je er nog leuke dingen mee doen, of ga je er echt alleen maar mee bellen?

    Tja, die kou... die wind maakt het hier ijzig. Manlief zit in Mongolë bij -20, maar daar is het redelijk uit te houden, omdat er drogere lucht is en geen wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, koopje zeg! Ik bel elke maand voor meer :S (Nou ja: tot een week geleden, heb nu een sim only genomen voor 8 euro per maand :))

    Beterschap voor je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. najbolja stranice za apartmanski smještaj

    Take a look at my web-site ... Apartmani

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!