Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 17 juni 2013

Rozenbottels en desinfectie.


Als ik boodschappen doe kom ik langs een heg van rozenbottelrozen, hyben noemen we ze hier en dat ruikt o, zo heerlijk. Heel anders dan de ziekenhuislucht zal zijn daar waar ons moeder is opgenomen.
De heupkom is vervangen en in het begin ging alles goed. Toen ging de wond open, daarna kwam er vuil in.....nu gaat het weer de goede kant op.
Mijn zus schrijft het gelukkig op haar blog, zodat ik het proces goed kan volgen.


Antibiotica, wat extra bloed.....gelukkig dat ze in het ziekenhuis weten wat ze moeten doen.

Mijn zus doet veel op dit moment...ik lees op afstand en kan slechts bellen....

.....en alles gaat gewoon door. 
Gisteren naar de verjaardag van de schoondochter.
Philip was niet lekker....een milde oor-en bijholte ontsteking.


Daar ga ik woensdag oppassen.....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!