Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 6 december 2013

Ik hou niet van storm!


Ik hou niet van storm; ik word er onrustig van!
Ik zit niet rustig in m'n stoel en waar anderen geen problemen hebben met het loeien van de wind, schrik ik elke keer op als er weer iets tikt, bonst, klapt of valt. 
Dus ik zucht van verlichting....deze hebben we ook weer gehad!

Als het stormt gaan hier de bruggen dicht. Dat krijg je als je in een eiland-land woont. Die bruggen spannen over groot water; zijn vaak erg hoog en vangen heel veel wind. Er was voor gewaarschuwd, dus de meesten waren voorbereid. Ondanks dat hebben er toch 400 mensen hier in de sportshal moeten overnachten.....

We hebben nog last van het laatste staartje storm....hele harde wind.

Ik steek de kaarsen maar aan..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!