Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 16 februari 2014

Farvel wintervakantie.

Adieu, farvel, goodbye wintervakantie.
Leuk geweest in Londen.

Leuk dagje gehad met drie van de vier kleinkinderen in het spoorwegmuseum.


Gezellige dag gehad met Philip, zoon en schoondochter.


Allebei bezig op de foto's; 
de ene met een locomotief van hout, de ander met lego.

We hebben het deense brood (en koek) weer tot ons genomen.


Een uitnodiging voor een bruiloft gekregen...


De kale tuin aangeharkt en om goede plantenraad gevraagd.


En ik heb de 65 e-mails, die op mijn werk-computer lagen beantwoord.

Morgen begint mijn dag met twee gesprekken en een vergadering.
Dan begin ik toch wat rustiger, nu ik de mails heb weggewerkt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!