Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 10 mei 2014

Daghulp.


 Eigenlijk mag deze foto helemaal niet op het blog vanwege de wazigheid. 't Is maar om even de gezelligheid van de late namiddag te laten zien.
Deze foto is gemaakt na veel gedane arbeid.....

De far/morfar had voor zijn verjaardag een lijstje gekregen met dingen waarbij hulp werd aangeboden. Vandaag kwam de schone zoon om me te helpen met het winddoek op de zolder (dat wat tegen het onderdak zit). Dat hing al een tijdje los en er moest op vele plaatsen vernieuwd worden. Een vervelend werkje, want wij hebben en hele lange zolder, waar je alleen op je knieen rond kunt komen.

De schone zoon bracht mijn lieve dochter mee, die de hele beneden verdieping hier poetste, zodat het nu blinkt als een spiegel.

De kindertjes waren er ook bij; Caroline en Casper deden boodschappen en bakten een cake; Carl hielp iedereen op zijn manier en ik? Ik deed de voortuin!

We hebben een babi- pangang gemaakt en een pudding, waar ik vergeten was om er suiker in te doen; we hebben thee en koffie gedronken en ijsjes gesnoept. 
Nu is het weer stil hier.
Nu is iedereen aan een luie stoel toe. 
We gaan dus maar naar het songfestival kijken... Jij ook?!
En ik duim voor Nederland!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!