Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 3 juni 2014

Hemelvaartsvakantie.

We waren weer even in The Netherlands, in het zuid-oostelijke hoekje; in het huisje in het bos.
Wij hadden Caroline mee in onze auto (gezellig) en dochter met familie kwamen met de andere auto.
Terwijl die een dagje Efteling deden, reden de eega en ik naar den Bosch. Naast de grote bloemenmarkt waren alle winkels open.
Als ik in Nederland woonde, dan kocht ik me arm aan plantjes voor in de tuin! Op de markt kon je een hele bak krijgen voor de prijs waar ik er drie stuks voor koop.
Maar ik woon niet in Nederland, waar alles groener dan groen is vanwege de regelmatigheid aan buien.
Hier is het ook wel zomers groen, maar het gras is nu al geel aan het worden en de grond in de tuin is keihard. Dat weet ik omdat ik gisteren de voortuin geschoffeld heb en er een flinke blaar aan heb overgehouden.
In den Bosch kwamen we overigens de "ganzenfanfare" tegen..

...met de tamboer-majoor voorop, dan tien ganzen op een rij en tot slot de muziekant.
Een grote glimlach waard!

Ik heb ook nog een foto gemaakt van de oranje etalages. Aangezien DK niet mee mag doen aan het WK gaan we maar op "les Hollandrés" heppen.


Verder was het gewoon gezellig met z'n allen. 

De broertjes 

vrijdags-snoep

en popcorn.


Het weer werd steeds beter en op zaterdag hadden we een etentje met Oma, die de week daarvoor 90 was geworden.

In Oisterwijk; in de bossen.



met schone-zus op de foto.

 Moeder en de jongste kleinkinderen.

Later buiten in de zon op het terras.


Dag groen Nederland. Tot ziens maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!