Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 29 oktober 2014

Verbinding.

De bruggen van Fyn (Funen) naar Jylland (Jutland)

Ik hou van bruggen.
Ik hou van het samenbinden van landsdelen en landen.
Telefoon, mobiel, internet, blog en diverse interessegroepen.
Ik hou van verbinden.
En combineren.
Het verband zien.

Ik hou van whats app, en viber, en sms.
Al die communicatiemiddelen die er (tot voor kort eigenlijk) nog niet waren.
Van internetbankieren en van mobilpay.
Van de snelheid die tijd overlaat voor het langzame.

Ik hou van lezen,
en breien, 
en kletsen,
en stil zijn.
Van een bioscoopfilm...


Dit is er weer eentje uit het bioscoop-pak.

Ik hou van de najaarsluchten
en het kleuren van de bomen.
Van de brandende kaarsen
en de lange avonden.....

Ik hou van mijn broer
en hoop dat hij beter wordt....



1 opmerking:

  1. Wat een mooie poetische tekst en wat hoop ik met jou voor herstel van je broer.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!