Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 18 november 2014

Oude molens

Gewoonlijk is dinsdagavond mijn koor-avond. Maar mijn stem klinkt nog steeds alsof er iemand met een rasp overheen gaat, dus zingen zat er vandaag niet bij.
Het kwam misschien ook wel goed uit, want er moest worden gebabysit. Nou ja, baby....Carl is tenslotte alweer vijf jaar!
Het tienermeisje moest naar een introductieavond over het middelbaar onderwijs. Mama en Peter wilden graag mee.
En zo konden wij dus oppassen vanavond; altijd weer een plezier!
Casper was vandaag na school bij zijn vader, maar kwam na het eten naar huis, met de gitaar op z'n rug :-).
Dan zetten we toch lekker thee...

In de keuken van de dochter hangt:


.....Oma's oude koffiemolen!
Nog steeds in gebruik, want dochter vindt dat koffie in een stempelkan niet te fijn gemalen moet worden van verse bonen.
Deze koffiemolen is overigens de voorganger geworden van een kleine verzameling koffiemolens:



Morgen heb ik een senior-dag.

Dan ga ik: de chef helpen met 16 banen van 6 meter te lamineren, ik ga naar de kapper en naar de telefoonwinkel ...en 's avonds naar het theater.
Ik ben tot theater-ambassadeur verkozen, wat wil zeggen dat ik (plus begeleider) gratis naar de voor-première van deze intieme Broadway-musical mag.
Àls ik reclame voor de uitvoering maak!



Met een streamer op mijn auto, kleine folders om te verdelen en een aanbeveling op Facebook ben ik al een heel eind.
Nu maar hopen dat het een goede voorstelling wordt!

De ene performer is overigens onze eerdere dirigent;
Nice!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!