Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 27 februari 2015

Website



Ik werk aan de nieuwe website van het Lunakoor!
Makkelijk? Bij lange na niet!
Oef, wat moet ik veel onthouden!
De knappe zoon heeft eerst het grove werk gedaan. De scabelonen gemaakt en zoiets  ;-)
Ik heb wat simpele dingen ingevoerd.
Gisterenavond was ik in Odense om wat meer inhoud aan de site toe te voegen.
Slavenwerk?
Da's nie zo erg, als ik maar weet hoe ik in en achter de site kan komen.
Oeps, vergeten een Parent aan te tikken.


Alles ligt verkeerd....zucht.
Toch maar de masterzoon gebeld.

Weer een stapje verder.
Oh ja...daø's waar ook: ik moet naar de sufficians of hoe dat dan ook heet.
Aha, nu liggen er een paar geluidsfiles!
En dat met adressen is ook onder de knie.


Ik weet weer meer.
Maar er gaat wel héél véél tijd inzitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!