Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 16 mei 2015

Dikke sokken weer.

Gisteren blote benen, vandaag is het sokkenweer.
Daar kwam ik achter toen we op de braderie "onder de brug" waren. 


Het kermisterrein ligt er verlaten bij; De mensen zitten in de koffietent.
De handel was ook maar matig (nou ja, ik heb een paar sandaaltjes gekocht; optimist die ik ben).
Thuisgekomen heb ik een paar dikke sokken uit de kast gevist.

Gisteren was het tuin-werk-weer.
Korte broek en dun shirtje.
Ik heb een aanhangwagen vol takken naar de stort gebracht en er ligt zeker nog een wagen vol; maar dat moet even wachten...
Bij het opruimen in de tuin vond ik...


....deze rotzooi, die mensen bij ons over de schutting in de tuin hebben gegooid.
Niet leuk!

Een flinke werkdag gisteren, die 's morgens al vroeg begon met het opzetten van de fotostage.
Dat doen we namelijk in de vroegte, voordat de klanten binnenstromen.


En nu? Niks meer! Een pizza halen en de laatste aflevering van Downton Abbey kijken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!