Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 27 augustus 2015

40 jaren..


Als de druiven rijpen is het onze trouwdag.
40 jaren nu al weer; het is alsof het eergisteren was.
Een hittegolf teisterde het land.
Het is maar goed dat we bij een fotograaf een paar foto's lieten maken, want die we zelf maakten zijn helemaal verkleurd.


Ach zie, hoe jong nog!
Een huwelijk van 40 jaren gaat met ups en downs.
Ik, de geboren optimist, zeg bij slechte tijden dat het altijd nog slechter kan. Ik zie de zonzijde...
Maar wat is een zonzijde zonder schaduw.
De eega, de pessimist, heeft altijd een plan B in z'n zak voor als het toch fout gaat. 
Licht en schaduw gaan uitstekend samen.
Nu al 40 jaar.

Zaterdag vieren we het met kinderen en kleinkinderen.
Gewoon wat lekker eten, een gezellige dag samen...dachten wij.
De kinderen hebben een foto-sessie besteld; als cadeau.

Hartelijk gefeliciteerd met jullie 40 jarige bruiloft. We verheugen ons erop om de dag zaterdag samen met jullie te vieren. Om de dag te vereeuwigen hebben we een fotograaf gevonden die van ons allemaal foto's komt maken.
We komen bij elkaar in Danmarksgade 18 om half elf, met kleding in blauw/grijze/zwarte tinten (en natuurlijk geschoren)
Knoez, kus en omhelzing
Philip, Jeff, Ivona, Caroline, Casper,, Carl, Peter en Sandra.

Fantastische kinders hebben wij!
Goed geslaagd, al zeg ik het zelf!


Oh ja, ik moet er nog even bij schrijven dat een 40 jarige bruiloft in Denemarken niet groots gevierd wordt.
's Lands wijs 's Lands eer.

4 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd en geniet van jullie dag vandaag! *smak*
    PS: wat een leuke foto van jullie, zo piep :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte voor jou en je man! Ik wens jullie nog veel gezonde en gelukkige jaren samen toe. Enne...krijgen we te zijner tijd een foto van de hele club te zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte voor jou en je man! Ik wens jullie nog veel gezonde en gelukkige jaren samen toe. Enne...krijgen we te zijner tijd een foto van de hele club te zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat!! Jullie hebben het beter gedaan dan mijn 1e man en ik... ook 27 aug. maar dan 1987... ;-)
    Ik wens jullie heel veel gelukkig jaren erbij!!


    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!