Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 25 september 2015

De week doorgekomen.


De verkoudheid is gelukkig aan het minderen.
Gisteren was ik pas om half zeven thuis; een paar boodschappen gedaan, brood gegeten, even tv kijken..... half negen...en toen viel ik in slaap.
Eerst in de stoel, even later in bed.
"Ik kan nu vast niet meer slapen of ik wordt om drie uur vannacht wakker", zei ik tegen de eega. Ik heb hem niet naar bed horen komen, ik ben niks nie om drie uur wakker geworden. Ik sliep tot de wekker vanmorgen om kwart voor zeven afliep! En hoezee, geen verstopte neus meer!

Vanmiddag, na het werk (wij zijn hier vrijdags lekker vroeg afgewerkt) reden we naar het zuidelijke buurtland om in te kopen.
Frisdrank en frisdrank en frisdrank (de helft goedkoper dan hier), kaas, snoep en chocolade (alvast voor mijn verjaardag), shampoo en makeup bij Rossmann en tot slot aten we "Fish en Chips" bij de visboer.

Ze zeggen dat we een aantal zonnige dagen in het vooruitzicht hebben.


Ik hoop maar dat Ze gelijk krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!