Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 3 september 2015

Fietsweer-


Het valt veel mee met die beloofde regendagen. In ieder geval hier bij ons. Zo af en toe en bui, maar voor het meeste open en zonnig weer. 
Fietsweer dus.
Zolang ik niet veel op andere plaatsen hoef te zijn neem ik de fiets naar mijn werk. Lekker uitwaaien. 

Vandaag kwamen de (kleine) groenblijvers voor de tuin. Ach, die moeten een aantal jaren goed doorschieten, wil het wat worden. Ik mis het groen in de achtertuin best wel. Nu kijk ik op de flats aan de achterkant, die vroeger verscholen gingen achter onze hoge bomen. 
Maar die hoge bomen hielden ook veel zon uit de tuin en dat heeft toch de doorslag gegeven om ze om te hakken 
Nu is het veel lichter, ook in huis.

Het huis van de buurman is verkocht. Aan jonge mensen met twee kleine kinderen. Het werd verkocht voor de gevraagde prijs, wat wij natuurlijk erg waarderen. Dan behoudt het onze ook haar waarde, nietwaar. 
De chef heeft een paar maanden geleden zonnefolie op het zijraam gedaan. Nu kun je niet meer binnenkijken, maar wij wel naar buiten.


Hier het raam, met de lelies die we van Michael kregen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!