Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 6 oktober 2015

Terug van weggeweest.

De wind is weer terug.
Bijna 2 weken is het bijna windstil geweest.
Zacht weer, alles lekker open zetten, niks geen geklepper van deuren en ramen.
Maar hij is er weer, de wind.
En hij gaat nog flink tekeer ook.
Ik had hem bijna gemist.....
Het waait hier normaal gesproken altijd.
De wind zorgt ervoor dat de hemel openwaait.
Nu voelt hij bijna als een trouwe vriend.
Maar na een paar dagen krijg ik vast en zeker  weer genoeg van hem!

Vanavond ga ik mijn koor trakteren.
Alle verenigingen hier hebben een zeer grote "gezelligheidsfactor".
En als je (bijna) jarig bent dan betekent dat trakteren.
Ik heb twee worteltjestaarten gebakken; zoete worteltjestaarten.


Mmmmm, lekker!

2 opmerkingen:

  1. De taarten zien er heerlijk uit zeg!

    Hier is het op het moment vrijwel windstil. Het lijkt me heel apart als het altijd waait!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast of alsnog gefeliciteerd! *smak*
    (Kliefje)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!