Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 25 november 2015

Even helpen..



Een drukke week tot nu toe.
Het is - op m'n werk -: zou je even kunnen helpen, bijspringen, een extra klusje opknappen, een paar gesprekken overnemen, even langs de produktionsskole, de jeugdzorg.
Voor het Luna-koor: de website, wil je het programma erin zetten, geluidsfiles erbij, noten en tekst...
Wil je mee naar de conferentie vanmiddag? Belangrijk!
Pfffft....
Ik zit!
Morgen een "vrije" dag.
Dan ga ik kerstversiersels knippen in de nul-de klas - bij Carl.
Met andere oma's en opa's.
Ik ga samen met Peters vader, bedstefar (= grootvader).
En 's middags even het bedrijf in.
Dan naar Jeff, Ivona en Philip - de adventskalender afgeven.
Pfffft....
De conferentie was op de technische (hoge)school in Kolding.
De koks onder opleiding hadden voor heerlijk eten gezorgd:


Het voorgerecht. (in rode bieten gemarineerde zalm).
Héérlijk.


Het hoofdgerecht bestond uit een bord vol heerlijke hapjes!
De kelners in spe zorgden voor het serveren en toen een jonge knul mijn glas van tafel pakte gleed het dienblad met wel 10 glazen uit z'n hand de grond op net achter mijn rug.
Retteketetteketet!
Tja...alle begin is moeilijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!