Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 17 juni 2016

Vriendelijk volk.

't Is me toch wat met dat bootje.
We zijn amper de haven uitgeweest voordat de schroef uitviel.
En dan kan ie niet varen...
Tot twee keer toe hebben andere vaarders ons meteen geholpen en ons naar de ophaalkade getrokken.
Vriendelijk volkje, die zeilers !
Nou moet het bootje dus weer op land en moet de schroef en de z-drew (zoiets als een kadangaksel, maar dan voor boten) gemaakt worden.
Gelukkig kent de chef (en de vrienden van de chef) mensen die daar weer verstand van hebben.
Ik heb intussen wel geleerd hoe je zo'n bootje moet aanmeren....

Tussen de bedrijven door heb ik vlierbloesem siroop gemaakt.
9 Flessen aanmaaklimonade.....mmmm!

Lekker rommelige keukenfoto.

"Of ik m'n tijd wel doorkom, nu ik met pensioen ben" wordt er gevraagd.
Nou, ik heb het nog te druk gehad om daarover na te denken.
We hebben nog steeds ons bedrijfje en daar is altijd (gelukkig) een hoop te doen.
Vandaag hebben we samen een overdekte aanhanger van folie voorzien. Daarmee gaan we maandag verder.
En dan is er nog......."werk zat" (op z'n Brabants).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!