Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 15 juni 2016

Werkpukkel weg.

Oh, er is genoeg te doen op de zaak maar de grootste "pukkel" is weg. Met gezamelijke inzet en met ons hulpje.


Dat hulpje wil graag geld verdienen, want volgende voorjaar gaat de juffrouw naar New York met de 10.ende klas.
Ach ja, wij gingen naar de Efteling (met alleen een draaimolen en een ezel die gouden munten uitspoot). Mijn kinders gingen naar Florence en Berlijn toen ze op het gym zaten; Caroline gaat naar The Big Apple......
Maaaar, New York is duur en voor het zakgeld plus wat meer moet ze zelf zorgen. Dus het baantje is zeer welkom.
Er komt meer seriewerk dus vakantiewerk is mogelijk.

Ik werkte in de tuin vandaag en dat doe ik graag, vooral als het er weer voor is. Dat was het; korte broek en oud shirtje aan, heerlijk.
De achtertuin ziet er weer picobello uit!

En ik plukte vlierbloesem, zodat ik limonade kan maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!