Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 24 mei 2017

93 worden en een bezoekje aan NL

Afgelopen zaterdag werd ze 93, mijn moeder. Hieperdepiep!!


Dat werd dus een bezoekje aan Nederland. Met het vliegtuig vanaf Billund naar Schiphol en vandaar met de trein naar Eindhoven waar mijn zwager mij kwam halen.


Ik heb een paar gezellige dagen gehad. Boodschappen doen, een fijne verjaardag met een etentje tot slot; wandelingen door de natuur; naar een gezellige markt en weer naar huis.

Rush, rush; net thuis..naar het afsluitingsconcert van mijn koor.


Vandaag de was, opruimen, wandelen met de club, fietsen naar de stad waar het eerste cruise schip van dit jaar heeft aangemeerd..


Prinsendam uit Rotterdam (met een hoop oudere Amerikanen aan boord)

Morgen komt er meer over mijn tripje en de verjaardag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!