Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 13 september 2017

Ik zou eraan kunnen wennen...

Slow - slow - (quick-quick) - slow.

Ik kan al best staan op m'n voet met de speciale hielschoen eronder.
Niet te lang, maar lang genoeg om gewoon wat huishoudelijke dingetjes te doen.
Was in de machine proppen, daarna de droogtrommel in (ik gebruik de droogtrommel normaal nooit, want boven aan het trapgat hangt ie gewoon lekker gratis en in een nacht te drogen; maar ik sleep de mand nu nog niet naar boven).
Strijken kan zittend. Ik ben mee naar de supermarkt geweest (de chef rijdt), ik kan eten klaarmaken en zelfs een klein beetje helpen in de werkplaats.
Gisteren was ik naar het koor.

Maar ik heb veel gezeten.
Eerst met die verstuikte- en nu met die geopereerde voet.
Heel veel gezeten.
Voet omhoog - op de poef met een paar kussens er boven op.
Met de tv aan (Mensch - wat zijn er veel serie-tjes..)
Met een boek op schoot.
Met een breiwerkje.

Met bezoek, dat me verwent met taart en wijn.
Oeps, als ik er maar niet teveel aan ga wennen.
Dat wordt afkicken.

Morgen zal ik eens wat actiever worden. De chef is zo verkouden en heeft vandaag ook maar een rustdag genomen.
Het is hem gegund.
Morgen kan ik vast al weer meer!
Dan kunnen er een hopelijk aantal orders de deur uit.
(veel werk kan ik zittend doen)

Als laatst even een foto van Casper, 
die vandaag dus 15 jaren oud is.


Een heerlijke knul!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!