Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 29 november 2017

Computer-troubles

Ik zit hier te typen op een oer-oude-laptop waarvan de helft van de toetsen slecht werken en de spatieknop een slag met een hamer nodig heeft om afstand tussen de woorden te scheppen.
De stationaire pc op het bureau is naar de reparateur en het is nog maar de vraag of hij gemaakt kan worden.
Een blog schrijven op mijn tablet is ook moeilijk; die hoort ook thuis in het stenen tijdperk.

  
Zouden we elkaar een nieuw tablet cadeau doen met de kerst of...?
Ik ben ietwat gehandicapt zonder pc.
De  facturen moeten hoog nodig de deur uit; de boekhouding moet worden bijgewerkt en op de site van het Lunakoor moet het een-en-ander nieuws gepubliceerd worden.
Ik moet liedjes schrijven en voorzien van plaatjes (voor onze Julefrokost) en enkele mails schrijven.
Ik hoop maar dat er snel een oplossing gevonden wordt.

Morgen heb ik hem niet nodig.
Ik ga een dagje shoppen met Ivona.




.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!