Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 20 november 2017

De duizend klusjes dag


De thermometer stond op nul toen we opstonden, maar kijk eens wat een mooie dag het werd. De wind was gaan liggen.

Ik schreef rekeningen en deed wat kleine boekhoud-dingetjes.
Twee wassen gewassen en twee wassen gestreken (niet dezelfde hoor; ik droog mijn was aan een rek en dat is niet meteen droog)

Ik bracht een pakje naar een klant in de stad en deed meteen een aantal advent-inkopen. Ik liep zelfs nog even over de stadswallen.


Ik verzamelde alles wat naar de stort moest en propte dat in de toch al volle aanhangwagen. Alles is weer afgeleverd; schoon schip.
Ook nog lege flessen ingeleverd.
Wat veel afgestreept: Fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!