Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 5 december 2017

Dat met die computer....

Hij doet het dus niet meer; de computer is kaput!
Er komt een nieuwe, die moet geclooned worden; dat gaat niet zomaar....zodoende hamer ik weer even op dit hakkebratje.
Onze computer-expert-zaak werkt eraan, dus dat komt wel goed
De pc in de werkplaats doet het gelukkig wel!



Ik hoop dat jullie een fijne sinterklaas hebben gehad!
Wij wachten tot kerstmis - JUL.
Vier cadeautjes heb ik binnen; dus nog een hoop te doen.

Het huis is al in kerststemming; dat zijn de meeste huizen hier vanaf de eerste december. Fijn met al die lichtjes en nee, een kerstboom staat er nog niet. Die komt er pas een paar dagen voor kerstmis in.

Ik heb wat snoertjes met lichtjes rond de adventskrans gelegd en er hangen lichtjes aan de trapleuning en elders in huis,want ik kreeg me toch een niesbuien van echte kaarsen. Een soort allergische reactie. Nu gaat er hoogstens eentje aan en dat maar voor een uurtje (in de schemering).

Foto's komen later op het blog, als de nieuwe computer er is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!