Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 21 februari 2018

Boontje komt om z'n loontje.

Het gaat koud worden de komende dagen. Zowel hier als in Nederland.
Ik heb nog maar vlug een warme muts gebreid op dikke naalden.
(alsof ik geen mutsen genoeg heb)

De muts is gebreid met twee draden sokkenwol en een draad zijde (die had ik nog liggen).
Met sokkenwol lukken mijn projecten meestal.

Maar bij een van mijn projecten week ik af van mijn eigen principes en bestelde rode wol bij een internetwinkel.

Mooi vestje gebreid.
Netjes en voorzichtig gewassen op standje"wol".
Maar kijk toch eens: die rode wol heeft alle andere kleuren 
"door het rood gehaald".


Tja, het witte is nu rosa ....
Maar goed dat ik niets anders mee waste!

Ik zal voortaan wijzer wezen en weer gewoon sokkenwol kopen. 

Vandaag heb ik een hoop kinderen gesproken en ingeschreven voor de vervolgopleiding.
Dat was weer even wennen!
Na afloop moest ik naar buiten - de zon scheen - mijn hoofd zat vol en mijn rug was stijf van het zitten.


En zie daar; het lelijke jonge eendje is (bijna) een mooie zwaan geworden







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!