Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 16 maart 2018

Vet


Veel te veel gegeten vandaag.
Dat is de pest van een dagje werken op kantoor.
Wat zeg ik? Een dagje?
Het gaat de hele week al zo.
Dinsdag zaten we hier in een hele dikke soep-mist.
Met als gevolg dat er veel ongelukken/aanrijdingen waren, waardoor het verkeer totaal vast kwam te zitten.
De Lillebæltsbrug - de nieuwe - werd afgesloten voor het verkeer.
Dat betekende dat de delegatie uit Svendborg rechts omkeer maakte en niet naar de geplande thema-werkdag kwam.
(Ik heb daar - gelukkig - niks mee te maken).
Het resultaat was dat er een grote zak met broodjes, kaas, ham en nog meer was ingekocht.
Dat mochten de medewerkers opeten.
Woensdag was Anders jarig, mijn oude en nu weer periodieke baas.
Hij kocht chocolade-kringel voor ons allemaal.
Daar kun je geen nee tegen zeggen op een verjaardag.
Vandaag - op vrijdag - hielden mijn oude collega's hun wekelijkse vergadering. Kom even mee een broodje eten?! Ach toe, kom nou!!
En wat doe je dan? Juist!
Vanavond waren we uit eten bij vrienden van ons in Odense.
En Suzana had natuurlijk weer volop gekookt.
Soep, lamsbout, aardappelpuree, en chocolade-dadel pudding.
Poe...Ik denk dat ik morgen het eten maar oversla.
Een beetje teveel van al het goede!


1 opmerking:

  1. Een eetloze zaterdag.. Dat ik mij voorgenomen... Maar het is er niet van gekomen. Als het koud weer is heeft een mens nu eenmaal wat meer calorieen nodig (sprak zij zichzelf bemoedigend toe) ..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!