Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 18 april 2018

Eigen baas

Nou ja, eigen baas ben je dan wel, maar de klanten bepalen toch het ritme van de dag.
De orders die bij Folierullen binnenkomen moeten gedrukt, geprint, geknipt en klaargemaakt worden.
Dan gaat er een printer kapot (even ademhalen) maar het werk blijft wel gewoon liggen.


Dan belt de Tolkenservice of ik morgen kan komen tolken. In Aabenraa weliswaar en dat is niet naast de deur.
Er staat ook een 1.jaars gesprek in mijn kalender met een leerling op de STU.

Daartussendoor hadden we eindelijk een afspraak met de garage om de winterbanden te laten vervangen door zomerbanden; ging ik koffie drinken met de buurvrouw die haar hart uit stortte (haar man is erg ziek), was er een kooravond en kwamen er een paar vriendinnen voor een glas wijn en wat lekkere kaas.


Maar toen....
Omdat het weer zo mooi is, gooiden we vandaag de tent om drie uur dicht en pakten de fiets.
(eigen baas ;-!)
Eerst naar het bos dat vol stond met bos-anemonen.


Van die gele heb ik er heel veel in de tuin.
Ik vind ze prachtig. Een geel tapijt.

Daarna (natuurlijk) even langs de oude haven.



De plaats heet "Oude haven" (Gammel havn) maar er is zo veel veranderd dat het nieuw lijkt.

En vanavond doe ik.....lekker helemaal niks!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!