Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 16 januari 2019

I'm sorry.


Soms dan zeg of doe ik dingen die ik niet zó had moeten zeggen of doen. En soms- heel soms- dringt dat pas later bij me door.
Tja, niks anders te doen dan excuses aanbieden (met een sms - beetje laf met zo'n sms-je ..).
Ik kreeg een belletje terug; wat lief!
Alles vergeven! Het was lang niet zo erg overgekomen dan ik dacht. Er zat zelfs een kern van waarheid in, werd er gezegd.
 Ik zag de beren weer het bos in schuiven...
Er kwam zogaar een uitnodiging voor een brunch volgende week.

Het wordt weer lichter !!
Zo zag het er gisteren uit om half vijf 's middags.






1 opmerking:

  1. Ach, wie doet dat nou niet? Iedereen zegt wel 'ns iets ondoordachts. Dat je er later op terugkomt, is alleen maar heel stoer. Dát zouden meer mensen moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!