Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 14 oktober 2011

Nieuw fornuis.



Dinsdag, zomaar in een keer, viel de deur van de oven eruit. Er was een hengsel afgeknakt. Niet meer te maken! Jaaaa, wat doe je dan? Op jacht gaan naar een nieuw fornuis (et komfur, heet dat hier). Al heel vlug kwamen we tot de ontdekking dat internet het goedkoopste was. Fornuis besteld en vandaag werd het geleverd..

Het moest worden aangesloten.... (het goede van een handyman hebben)
En natuurlijk meteen geprobeerd worden....(die ook graag bakt en braadt)
 Mmmmmm, heerlijke broodjes! (en een vrouw die ze graag mee opeet)

2 opmerkingen:

  1. Tjonge, wat jammer toch dat ik van jouw log geen RSS melding krijg (via mijn 'top sites'). Nu loop ik alweer drie berichten achter.

    Zo te zien bakt die nieuwe oven prima! Ik zou zo mijn tanden in die broodjes zetten. Die handyman kan er wat van!

    Legoland ben ik nog nooit geweest. Misschien ooit met mijn kleinkinderen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, Ingrid, als ik nou wíst wat ik moest doen om je een RSS melding te geven....? Daar zit er bij mij een zwart gat! Misschien kun jij me helpen?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!