Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 17 maart 2012

Groen.

Ik had er geen idéé van dat het vandaag Sint Patricks dag is en dat dat door alle Ieren over de hele wereld gevierd wordt. Maar als je kleinkinderen hebt die googlenen, dan komen die er dus wel achter. Nee, Sint Patricks dag, dát vieren we hier niet; iers bloed loopt niet door onze aderen, maar ik kreeg wel een boeket en een kaart:



Gewoon zomaar...of omdat Carl hier vannacht geslapen heeft? Gisteren was het jaarlijkse schoolfeest van Carolines school en dat werd gehouden in het teater van de stad. Alle klassen traden op met muziek en/of dans en de 8.klas speelde een toneel. Dit alles voorafgegaan door smørrebrød en een glaasje......en nee, dan kun je beter Carl thuislaten of bij mormor en morfar (die hij moefa noemt) onderbrengen.


Deze mormor heeft daarom veel tijd op de vloer doorgebracht, want dáár wordt med autos gespeeld!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk he, gezellig genieten van kleinkinderen, dat zijn altijd dagen met gouden randjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK wist nooit dat er een St.Patricksday bestond, tot ik een paar maanden in Amerika woonde. Maar ik had ook geen idee dat dat vandaag was.

    Gezellig hoor, kleinzoon (letterlijk) over de vloer!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!