Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 5 januari 2013

Boodschappen.

De kerst is opgegeten, de restjes ook en het was tijd voor gewone boodschappen.
Je weet wel, boter, kaas en eieren; tandpasta en schoonmaakmiddelen; meel en suiker.....en dan scheelt het een hoop om het bij de buren in Duitsland te halen.

Voor een winkelwagen vol betaalde ik daar 89,00 Euro; hier zou ik voor hetzelfde minstens 140,00 Euro moeten neertellen.

De auto reed daarom naar het zuiden, waar we de weg deelden met veel Duitsers die hier een vakantietje hebben gehouden in een van de vele weekendhuisjes die in DK rijkelijk te vinden zijn.


Hier een kijkje in mijn rommelige keuken, voordat alles weer op z'n plaats stond.

Voor vanavond hebben we een bioscoopbezoek gepland.
The Hobbit, in 3D. Ik heb gehoord dat je er dol van wordt, maar de ega wil zo graag (en krijgt niemand anders mee), dus ik heb me laten overhalen.......

1 opmerking:

Gezellig, laat gerust een reactie achter!