Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 14 februari 2013

Broertjes

pleister erop!

Als je opgroeit met jongere broers (of zusters) dan is zorg dragen voor een ander misschien makkelijker te leren.

wat is er nu mooier dan met Lego Starwars  te spelen met je grote broer! 
Ze zijn er in ieder geval goed in de twee oudste kleinkinderen. 

Ze zijn maar blijven eten want nu heeft de griep (weer) toegeslagen bij de lerares. 't Is een kwaaie; deze griep!

Nu is de rust weergekeerd. Ik zal me voor de tv nestelen met mijn breiwerk. 

Van boven naar beneden breien; ik had het nog nooit gedaan.
Maar zelfs al kun je passen onderweg....


...viel de trui veel te groot uit.

Nu heb ik alles uitgetrokken en brei ik hem twee maten kleiner.
Werk hebben is geen kunst (nou ja, klopt ook al niet meer tegenwoordig)...maar werk houden....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!