Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 23 mei 2013

Pinksteren


Nee, ik zie nu pas dat ik deze keer maar heel weinig foto's heb gemaakt van onze trip naar de lage landen.  Geen foto van de tantes, die trouw op elke verjaardag komen. Geen foto van de jarige moeder - 89 alweer! Geen ene foto van broer en zus en hun aanhang. Geen foto van het nederlandse weer of van de omgeving.
Niks, nie, noppes!

Vergeten ... geen tijd .... zoveel andere dingen te doen ....

De tijd ging met dagelijkse bezoekjes aan een moeder, die moeilijk ter been was vanwege een defecte heup; boodschappen doen; verjaardagsbezoek van lekkers te voorzien; dokter te woord staan; thuishulp organizeren en even mee naar het mooie nieuwe ziekenhuis Bernhoven, waar de arts kon constateren dat moeders heup vernieuwd moet worden. Dat wordt dus binnenkort een operatie. Ik lees dat mijn zus en broer het nu weer overnemen.....Ja, af en toe "vein ik het sunt vor ullie".



Gisteren middag terug naar huis.

In DK was het weer niet veel beter; het woei vreselijk hard, maar dat heeft de wolken wat verjaagd. Vandaag scheen de zon, maar de temperaturen liggen aan de lage kant. Maar de zon alleen al ... die maakt veel goed!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!