Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 4 juni 2013

Bakken en eten.


Gisteren hadden we, na een lange gezamelijke temadag, een etentje van mijn werk en het "unge team" van het jobcentrum.
Het weer was zalig en er kon buiten worden gegeten. Mums!

Morgen ga ik met mijn "oude" vriendinnen picknicken bij de oude watertoren op de stadswallen. Een traditie van meer dan 15 jaar.
Ieder komt met wat lekkers.
Dit jaar neem ik hartige en zoete muffins mee.
Die heb ik net staan te bakken.

Morgen is het de "dag van de grondwet" (grundlovsdag) en tevens vaderdag.
De dochter komt langs en de vader van de dochter bakte daarom "kanelsnegle".

We hadden restjes in de koelkast en maakten daar een pizza van.....


De oven heeft overgewerkt vandaag......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!