Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 11 juni 2013

Op de heup.


Onze jaarlijkse team-en temadag werd dit jaar in Vingsted gehouden. En niet zo theoretisch als gewoonlijk, maar doorspekt met practische oefeningen, "ice-breakers" en fysieke activiteiten.
Wij geven namelijk intensieve studieraadgevingscursussen en zulke cursussen moeten gewoon heel veel afwisseling hebben. Zitten en werken/luisteren...en dan huppekee...iets actiefs.

Dat proberen we daarom zelf even uit:


Wat werkt, wat is goed voor samenwerken, wat is leuk en spannend....waar krijg je energie van!!


Na afloop iets drinken....

Het enige vervelende was dat de mobileontvangst slecht was.
Juist deze dagen dat ons moeder weer een heupoperatie moest ondergaan. Binnen, in de groepsruimtes kreeg ik helemaal geen signaal, in de foyer een enkel streepje en op mijn hotelkamer moest ik uit het raam hangen :-)

Gelukkig heb ik een lieve broer die ons moeder naar het ziekenhuis bracht en een lieve zus die daarna de honeurs waar nam...
Dan is het alleen vervelend dat DK zo ver weg is en dat ik voel dat veel van deze mantelzorg op hen neerkomt.
De operatie is goed gelukt. Nu maar afwachten hoe de revalidatie zal verlopen. 89 jaar is tenslotte niet niks!

1 opmerking:

  1. Beterschap voor je moeder.
    @ ..... en ik maar denken dat íedereen weet wie André Kuipers is!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!