Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 20 juni 2013

Zomer, Zoo enZovoort..

Philip mocht niet naar de børnehave vanwege kinderexceem, dat wat wij vroeger en "krentenbaard" noemden. De wondjes waren zo goed als weg, zijn oren mankeerden ook niets meer en het peniciline tablet kon in de tas.
Wij tweetjes gingen naar de dierentuin.


Een broodje mee, een fles met drinken en een plaatsje open 
voor een ijsje.

We zagen een tijger dat een paard aan het eten was; apen in allerlei formaten; tapirs en pinguins, giraffen en....een speelplaats.



Iets voor tweën waren we weer thuis.
Gelukkig maar, want er kwam me toch een onweersbui voorbij!

Vandaag haalde de chef Carl van de børnehave.

En die twee! Nu, ik heb het rustig, want het is aan een stuk door: "morfar..? morfar en ik, wij....help me even, morfar...."




Tot slot verdedigde de dappere prins de koningin (ik) tegen de slechte koning. En garde!!

1 opmerking:

  1. Dat was gewoon een heerlijk dagje met kleinzoon en hoezeer ze je ook in beslag nemen, opa's en oma's genieten zich suf.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!