Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 3 oktober 2013

Lifestile

Vandaag kreeg ik een SMS'je van een vriendin met de vraag of ik mee wilde naar de lifestile beurs Living +", die dit weekend gehouden wordt.
Nee, schreef ik terug; ik kan niet dit weekend....en ik dacht:  Hoera!!.... ik hoef niet!


Ik hou helemaal niet van beurzen.
En al helemaal niet van kleding-outlet-beurzen, huishoudbeurzen, beurzen voor ouderen of speciaal voor vrouwen.

Alsjeblieft niet; ik vind er geen moer aan.
Ik heb nooit zin om er iets te kopen; ik vind er veel dingen lelijk of massa hysterisch en ik vind het meestal ook nogal prijzig.

Ik ga veel liever op een stille dinsdag winkelen (als het moet) in mijn eigen tijd en tempo.
Ik twijfel liever wat langer over het wel of niet kopen van iets.
Ik heb liever ietsje meer orginaliteit dan modespulletjes.

Dus geen beurs voor mij.....
(hooguit de handwerkbeurs, want daar kun je wel eens wat ideetjes opdoen).

1 opmerking:

  1. Ik krijg er zelfs uitslag van, van beurzen. VRE-SE-LIJK vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!