Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 17 november 2013

Zand


Als ik op het stoepje bij de voordeur sta zie ik dit...


en bij de achterdeur ziet het er zo uit...


Nu maar hopen dat het deze week niet gaat regenen!

Gisteren zijn alle stenen eruit gehaald.
10 keer met een aanhangwagen naar de stort; de kleine vierkante keitjes bewaren aan de ene kant van het huis, de smalle tegels aan de andere kant.

Ik nam de twee kleinsten mee naar de binnen-speeltuin, Dino land en dochter ging mee. Terwijl de kinderen speelden heeft ze mijn telefoon even bijgewerkt :-) een hoop foto's en ander overbodig spul verwijderd...

Weer thuis, cake gebakken, avondeten klaargemaakt 
voor de hele bubs... 


Mijn diepe dank voor alle hulp!

Wij vonden zonder moeite ons bed... Gelukkig is het vandaag zondag. Nú ga ik strijken (moet ook gebeuren).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!