Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 17 mei 2014

Competitie.


Ik heb er nooit echt bij stilgestaan hoeveel er geconcureerd wordt door kinderen. Twee neefjes, allebei 4½ jaar oud, dat lijkt voor het meeste op een wedstrijd.
Ik kan het hardste lopen, ik ben de sterkste, ik kwam eerst, ik durf het meeste, ik scoorde de meeste punten, ja zelfs: ik werd het meeste nat, was een statement.
Af en toe waren ze de beste vriendjes, maar vaak kwam het competitie-element toch weer naar boven.
En vlug als water zijn ze ook. Hou die dan maar 'ns in de gaten in een park vol mensen!
Net een zak vlooien, zou de eega zeggen.

Maar wat hádden we een heerlijke dag in Legoland.
En wát is Legoland mooi hier in de voorzomer op een heerlijke zomerse dag.
En wat wás het gezellig dat dochter en schoonzoon erbij waren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!