Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 15 mei 2014

Witte broodjes.

Meteen na mijn werk zijn we naar Odense gereden.
Om het nieuwe huis te zien; om consult te geven én om Philip op te halen. Hij blijft hier twee of drie nachtjes slapen.
Dat is denk ik de beste bijdrage die ik kan leveren aan het huis-project.
Want natuurlijk moet er gebroken en geschilderd worden.
Nieuw behang in de kamer, nieuwe keuken en ga maar door.

Morgen is het Storbededag; grote gebedsdag. Ik denk dat er weinig mensen zijn die zich hechten aan de origine van het feest.Maar het is een vrije dag in het hele land. En op de vooravond (vanavond dus) worden er warme witte broodjes gegeten.
Ik had een zak meegenomen naar Odense.


...en die smaakten best!

 Nog even een advies....

Morgen rijden we (net als vele anderen) naar Duitsland om in te kopen. Philip mag mee; hij heeft zijn eigen pas.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!