Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 24 oktober 2014

Alweer vrijdag

Zo is het alweer vrijdag...


Een vrijdagmiddag met Carl, want zijn mama had een personeelsfeestje en papá een late vergadering.

Het was een gezellige week, die triest begon met een crematie maar gezellig werd door het bezoek van mijn zus en zwager.

Ik had de woensdag vrij genomen; ik heb nog een aantal "senior-dagen" staan en hoe kon ik er een beter besteden dan aan zo'n zonnige woensdag.



Op de internationale mark op het raadhuisplein stonden:
nederlanders, die kaas, stroopwafels en oliebollen verkochten.
Natuurlijk wel tegen internationale prijzen..

's Middags gingen sis en ik wandelen langs het strand.


De dinsdag ervoor waren ze met z'n tweeën helemaal naar de noord-west- kant gereden om een eetkamertafel te kopen.
Een uit-uit-uitschuiftafel, direct vanaf de fabriek.
Ik heb net een fotootje gehad hoe hij er uitziet.


Hier met drie extra platen/borden erin.
Hij moet nog een zeepbehandeling ondergaan, maar dan heb je ook een tafel die generaties mooi blijft!

Awel, ik ga de haard aanmaken.
En wat kaarsen aansteken.
Het is gaan miezeren en het is per slot van rekening weekend !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!