Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 25 december 2014

Zalig Kerstfeest voor jullie in De Lage Landen.


Hier bij ons is het hoogtepunt van kerstmis voorbij.
Twee kerstavonden op een rij, met kaarsjes in de boom en pakjes eronder. Met een buffet en met een drie-gangen menu; met de nodige zelfgebakken koekjes, cake en confect, zegt mijn lijf ook: rustig aan.
Dat doe ik dan met muziek door mijn gekregen koptelefoon.
Heerlijk!
Ik kreeg 2 dubbele cd's en de eega krijgt stuipen als hij naar mijn muziek moet luisteren.
Het is een draadloze; zelf op de wc klinkt het als in een concertzaal!

Hieronder nog wat foto's van "mijn rijkdom"....







De eega slaakt een zucht van verlichting dat het weer voorbij is.
Hij ging het liefst op reis, ver weg van al dat kerstgedoe.

En ik ? Ik moet maandag als eerste een afspraak maken met mijn tandarts.
Er zat een pit in de kersensaus, die mijn oude plombering niet aankon.
't Kan verkeren....

Glædelig Jul.

1 opmerking:

Gezellig, laat gerust een reactie achter!