Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 17 januari 2015

Foto's


Pixum helpt u met het uitzoeken van de beste foto's. Nou, doen dan maar, dacht ik en klikte op OK.
En ja, Pixum heeft inderdaad de beste foto's uitgezocht voor het album, maar ik heb ook foto's (heel veel zelfs) die nooit door de keuring komen, maar die toch mijn "hart nabije staan".
Nou, enfin; het is klaar; het album van 2014 (met ook wat foto's uit 2013 erin, want toen is het niks geworden met een album maken).

Jaaa, ik weet wel dat de foto's op het net liggen.., in dropbox....én op mijn blog...en misschien nog wel op meerdere plaatsen. 
Maar toch is het leuker om in een album te bladeren.
Ik ben er een paar jaar geleden mee begonnen en nu zorg ik ervoor dat ik netjes mijn foto's archiveer in datum, maand en jaar.
Een fotograaf wordt ik nooit; een slechte archivaris, dat zit erin!


Het wordt een rustig weekend zonder verplichtingen.
De chef is nog een reconvalescent na zijn operatie.
Het werk gaat toch door.....fijn toch dat het aan huis is. 



De web-cam aan en je kunt zien hoe ver het printwerk gevorderd is.



Intussen lees ik een boek, zet een haakwerkje op en steek de olielampjes aan.



Januari is eindeloos................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!