Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 7 januari 2015

Reizen door de tijden.

De kerstkalender op de tv, 24 afleveringen, ging deze keer over twee tieners, die door de tijd konden reizen.
Het leuke was, dat ze terug gingen naar 1984, het jaar waarin hun eigen ouders kinderen waren.


Terug naar1984. 
Voor mij voelt het helemaal niet als laaang geleden, maar mijn dochter kon heel nostalgisch worden bij het zien van de kleurrijke mode destijds. Van de tijd, waarin mobieltjes en laptops nog in de toekomst lagen en er maar weinig zenders op tv waren.
De twee kinderen in de serie wilden de verleden tijd veranderen, maar dat had (natuurlijk) onoverzienbare consequenties.
Het bracht hen wel een groter begrip bij over het waarom van de dag vandaag.

Terug in de tijd!
Ik ben het boek aan het lezen waarover ik hier gelezen heb.
Ik ben maar bij deel één begonnen :-)
Ook een boek dat een vrouw terug in de tijd stuurt.
Ik ga genieten denk ik.

Zou jij ook niet graag een kijkje in andere tijden willen nemen?
Het verleden of de toekomst?

De bioscopen zijn er sinds 1984 in ieder geval op vooruit gegaan.
Gisteren een mooie goeie film gezien; een nadenkertje!









                             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!