Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 18 april 2015

Geen twintig meer!

Het dak van de plantenkas moest vernieuwd worden.
Dat, wat er tot nu toe op lag was te zwaar en dat gaf doorzak problemen.
Vandaag hebben we daarom het hele dak eraf gehaald (glas en hout) en naar de stort gebracht.
Toen nieuw hout en platen gehaald en alles gemonteerd.



Het weer werkte goed mee; heerlijk zonnig en de koude wind was vandaag afwezig!

Het nieuwe dak zit er op.


En mijn lijft kraakt, mijn beentjes treden langzaam, mijn rug heeft rust nodig..
Pffft, nee ik ben geen twintig meer..
(ook geen dertig, of veertig, of vijftig.... Gossie, ik kan best trots op dat lijf zijn!)

Morgen zal ik de ramen van de kas zemen.
Dan misschien wat kruiden kopen...en...
Rustdag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!