Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 5 april 2015

Zo, ik ben weer terug!

Terug van een weekje Nederland, van ons huisje in het bos.
De dochter en familie waren er ook.
Gezellig toch!
Beloofd is beloofd: hier de eerste foto's. Ik heb er deze keer niet veel gemaakt....
Als eerste: je hoeft niet persé naar de bloemenvelden in Lisse; in Ledeacker worden krokusjes gekweekt en hier stonden ze in bloei..


Deze is genomen vanuit de auto, op zondag, toen we naar Oma gingen. Jammer dat ik daar geen foto's heb genomen...
Volgende keer beter.

Het weer was...tja, net als in Denemarken en beslist niets om over naar huis te schrijven.
Ach, we vermaakten ons goed.
Het gezinnetje ging een dagje naar Toverland (wij bleven rustig thuis en deden wat boodschappen).


Gebroederlijk filmpje kijken op de laptop.


Dille (zo noemde Casper haar toen hij klein was) kreeg het onderste bed.
En hoezee! Ik had voor een week Internet gekocht, want een tienermeisje leeft met een mobieltje in de hand...constant!


De heren gingen afwassen, want Sandra had pijn in haar rug. Die moest nog even wennen aan een ander bed.


Dinsdag gingen we met z'n allen naar Tilburg, waar mijn broertje voor een heerlijke lunch zorgde... 


...waarna we met z'n allen even gingen "statten".


(en even mijn schoonzusje gedag zeggen, die in het theater in Tilburg werkt)...

Een bar gemaakt van echte boeken.
...morgen meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!