Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 8 mei 2015

Websites.

Hier op m'n eigen website (blog) schrijf ik al een paar jaar en voel me redelijk zeker van het proces.
Anders is het met de website van het Lunakoor.
Die is natuurlijk ook helemaal van de grond af opgezet; er zitten geluidsfiles bij, zangteksten en noten....en al met al is het best wel veel werk om die site bij te houden.
Gelukkig heb ik een "backing-group" in de gedaante van man en zoon, maar ik ben toch ook wel eigenwijs genoeg om het eerst op allerlei manieren zelf te willen proberen.
Dat kost tijd en tijd is vaak vol van allerlei andere dingen.
Ach ja, het is allemaal weer geklaard; alleen ben ik nog niet tevreden over de totale layout.
Komt nog wel :-)


Ik doe er maar een foto bij van de havenkade.
Daar zijn ze ook nog lang niet klaar met werken.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!